JAK VYDĚLAT ZA 90 MIN. 155 000 KČ A NEZBLÁZNIT SE Z TOHO!
Typický klient, který chtěl jako obvykle prodat za nejvyšší možnou cenu svoje parkovací stání v Troji, u nás zaklepal jednoho jarního dne na dveře. Prý prodáváme nemovitosti formou organizace elektronické aukce. To je způsob nabídky prodeje nemovitosti, který ho zajímá, protože si neumí přesně říci, kolik by takové stání mohlo v daný okamžik stát. Chtivý soused mu nabídl 300 tis. na ruku, a to se mu zdálo málo. Tak jsme se úkolu chopili. Přesná analýza a organizace je základ úspěchu a dobré aukce! Jak víme, parkovacích míst a garáží v Praze je nedostatek... což byl již od počátku předpoklad pro dostatečný počet zájemců. Domluvili jsme se tedy na prodeji parkovacího stání formou zorganizování elektronické aukce. Měsíc před konáním aukce proběhla marketingová kampaň formou roznosu informačních letáčků v lokalitě a zveřejnění informací o organizaci aukce na www.dobraaukce.cz
Na letáčky a související marketingové aktivity (informování i předsedy SVJ a sousedů sehrálo svoji významnou roli) jsme během 21 dní zaregistrovali 26! potenciálních kupujících. Do aukce se nakonec přihlásilo neuvěřitelných 19 zájemců, kteří se o možnost výhodně koupit, doslova "elektronicky" prali! Všichni řádně složili aukční jistotu, provedli identifikaci a čekali na svoji šanci. Vyhlášený termín aukce byl pomyslným startem, jak výhodně a férově koupit, jindy nedostatkové, "zboží".
Délka aukce byla původně stanovena na 30 min., avšak v posledních 5 minutách se strhl licitační boj, již jen mezi třemi finalisty. Tím došlo k automatickému prodloužení aukce do doby, než někdo z nich přihodil nejvíce a ostatní již přihazovat nehodlali. Nakonec se časomíra organizace aukce zastavila na těžko uvěřitelných 90ti minutách! To byl zájem jak Brno!
Z vyhlašovací ceny 300 tis. Kč se licitací dosáhlo skvělé prodejní ceny 455 tis. Kč! Typický prodávající byl úspěchem netypicky zaskočen. Zjistil, že obdržel v daný okamžik nejvyšší možnou tržní cenu. Kupující naopak zjistil, že mu parkovací stání neuteklo, když byl ochoten za něj totiž v daný okamžik zaplatit nejvíc! To bylo fér pro všechny, i pro ty, kteří nakonec se svými nabídkami neuspěli. A tentokrát jsme se dočkali i upřímného poděkování. Bez výjimky.
Elektronická aukce má svá pravidla, předem jsou stanoveny podmínky nabídky a prodeje, jsou právně připraveny návrhy smluv na míru, aby následný proces po úspěšné licitaci byl co nejhladší. Jako bonus od nás získáte přístup ZDARMA ke své aukci a jako divák můžete prožívat licitační "boj" na vlastní kůži.
Prodáváte? Nechte zájemce licitovat o ceně Vaší nemovitosti. Ozvěte se nám a my už pro Vás vše podstatné zařídíme. Uskutečněte svoji Dobrou Aukci ještě dnes a vydělejte na prodeji své nemovitosti opravdu maximum! Stojí za to zavolat!